čtvrtek 13. října 2016

Moje milovaná, přeji ti, přeji nám..

Moje drahá holčičko,

o víkendu oslavíme tvoje druhé narozeniny. Nemám pocit, že by ty dva roky utekly, spíš se rychle měníš ve velkou holčičku. Pamatuji si spousty nocí plné přerušovaného spánku, rána plná povzdechů, že už je zase ráno a prospaných odpoledních siest, kdy jsem si myslela, že půjdu něco dělat, dokud spíš a místo toho jsem vytuhla vedle tebe. Ano, byla to spousta úsilí a energie, abychom se dostaly sem.

Vidím ten obrovský fyzický pokrok, co jsi zvládla udělat. Zbožňuju video, ve kterém je, jak jsi v 10 měsících začala chodit. Nebo když jsi se ve 4 měsících řehnila blaženě na tatínka. Jsi neuvěřitelná a i když umírám strachy, kdykoliv se někde nakloníš, chci, abys cítila mou důvěru a neviditelnou ruku, která tě vždycky bude držet za flígr, kdybys padala. :-) 



Zažili jsme toho spolu už opravdu hodně. Dva roky se zdá v normálním životě jako vcelku malý kousek, v tom našem vnímání je to ale obrovsky dlouhý čas. Procestovala si snad víc koutů naší republiky než já sama za posledních deset let, byli jsme na třech svatbách, na Moravě i na Sněžce. Do Prahy jezdíme ob týden. Posbíraly jsme společně skoro 160 kešek ve hře geocaching a začaly jsme si tvořit svůj turistický deník. Jsem ráda, že tě cestování baví a že nám ho nošení tě na těle umožňuje.

Chápu, že je ti s maminkou dobře. Jen bych ti chtěla říct, že i tatínek, babička, dědeček nebo teta by s tebou chtěli trávit čas sami a užít si tě naplno. Věř tomu, že i mě se uleví a budu se na tebe víc těšit, když se nám povede vyšetřit pár hodin týdně jen pro mě. To, že se o tebe starají trochu jinak neznamená, že tě mají méně rádi. Zkus jim dát prostor, prosím. Já se vždycky vrátím.

Vím, že poslední dobou zkoušíš, jak pevné jsou vytyčené hranice a co už je přes čáru. Mrzí mě, že pláčeš a já křičím, ale žijeme ve světě, kde je potřeba mít v určitých věcech řád. Ráda ho s tebou budu spolutvořit. Chci se s tebou na pravidlech a řešeních domlouvat. Vždycky tě chci brát jako svou parťačku, pojďme si o tom spolu povídat. Jsem tu pro tebe a přeji si, abychom byly obě spokojené.

Chci ti, holčičko naše, popřát, abys byla pořád tak zvídavá a chtěla věci objevovat jako do teď. Aby ses nezastavila před překážkami a šla si za tím, co sama chceš. Aby ti tvoje sny nikdy nezevšednily. Abychom tě s tatínkem vždycky dokázali podpořit a pomoct, bude-li třeba. Milujeme tě a jsi jediný člověk, pro kterého bychom udělali cokoliv na světě.

S láskou
máma



PS: A teď jdu vymyslet, jak moc makový bude tvůj narozeninový dort, když mák tak miluješ, a promyslet, která barva balonků je dost dobrá pro tvou narozeninovou party. :-)
 

Žádné komentáře:

Okomentovat